Office 365 - pomoc

Utworzenie konta

Korzystanie z przeglądarkowej wersji pakietu biurowego Office wymaga założenia konta w usłudze Microsoft Office 365. Po kliknięciu na odnośnik założenie konta otworzy się poniższy formularz.
Pola identyfikator i oraz jednorazowe hasło zostaną wygenerowane automatycznie. Po kliknięciu Załóż konto zostajemy poinformowani, że zlecona operacja jest w trakcie przetwarzania. Po jej zakończeniu należy przejść na stronę portal.office.com. Logowanie w chmurze Microsoft wymaga podania identyfikatora oraz hasła. Za pierwszym razem należy wpisać jednorazowe hasło, które będzie musiało zostać zmienione na nowe. Każde następne logowanie należy wykonywać z nowym hasłem.
Dobrą praktyką jest podanie alternatywnego adresu email potrzebnego do odzyskania hasła.


Zmiana hasła

Zmianę hasła należy przeprowadzić na stronie portal.office.com. W przypadku problemów z odzyskaniem hasła prosimy o kontakt.


Usunięcie konta

W każdej chwili istnieje możliwość usunięcie konta z usługi Microsoft Office 365. W tym celu należy kliknąć w odnośnik usuń konto i potwierdzić operację.