Bezpośredni kontakt i zgłaszanie problemów do administratorów z odpowiedniej dla użytkownika jednostki MAN
Po zalogowaniu do portalu cloud.pionier.net.pl należy przejść do zakłdaki Usługi » Zgłoszenia i utworzyć nowe zgłoszenie.
Administratorzy postarają się odpowiedzieć najszybciej jak będzie to możliwe.
Helpdesk
E-mail: pomoc@pionier.net.pl
Tel.: +48 61 858 20 15 (wybierz opcję 2 (Pomoc techniczna usług sieci PIONIER) po wysłuchaniu zapowiedzi w menu w j. polskim i postępuj zgodnie ze wskazówkami)
Zarówno w kontakcie mailowym jak i telefonicznym prosimy o podanie następujących informcji:
nazwa usługi
nazwa instytucji
nazwa podmiotu świadczącego usługę (np. sieć miejska, jednostka macierzysta)
Politechnika Częstochowska, CzestMAN
ul. Dąbrowskiego 71
42-201 Częstochowa
e-mail: cloud@man.pcz.pl
Politechnika Gdańska, Centrum Informatyczne TASK
ul. Narutowicza 11/12
80-233 Gdańsk
e-mail: platon-u3@task.gda.pl, tel.: 48583486265
Uniwersytet Technologiczno Przyrodniczy im. Jana Jędrzeja Śniadeckich w Bydgoszczy
ul. Ks. A. Kordeckiego 20
85-225 Bydgoszcz
e-mail: Piotr.Sobota@utp.edu.pl
Akademickie Centrum Komputerowe CYFRONET AGH
ul. Nawojki 11
30-950 Kraków
e-mail: ypwyrost@cyf-kr.edu.pl