Bezpośredni kontakt i zgłaszanie problemów do administratorów z odpowiedniej dla użytkownika jednostki MAN

Po zalogowaniu do portalu cloud.pionier.net.pl należy przejść do zakłdaki Usługi » Zgłoszenia i utworzyć nowe zgłoszenie. Administratorzy postarają się odpowiedzieć najszybciej jak będzie to możliwe.

Helpdesk

E-mail: pomoc@pionier.net.pl
Tel.: +48 61 858 20 15 (wybierz opcję 2 (Pomoc techniczna usług sieci PIONIER) po wysłuchaniu zapowiedzi w menu w j. polskim i postępuj zgodnie ze wskazówkami)

Zarówno w kontakcie mailowym jak i telefonicznym prosimy o podanie następujących informcji:
  • nazwa usługi
  • nazwa instytucji
  • nazwa podmiotu świadczącego usługę (np. sieć miejska, jednostka macierzysta)
  • login (identyfikator użytkownika)
  • opis problemu
  • jakie kroki dotychczas wykonano
  • rodzaj używanego oprogramowania

Jednostki MAN

Poznańskie Centrum Superkomputerowo-Sieciowe
ul. Noskowskiego 10
61-704 Poznań
e-mail: support-platon-u3@man.poznan.pl
Politechnika Częstochowska, CzestMAN
ul. Dąbrowskiego 71
42-201 Częstochowa
e-mail: cloud@man.pcz.pl
Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza
al. Powstańców Warszawy 12
35-959 Rzeszów
e-mail: platon-u3@man.rzeszow.pl, tel.: 178651076